به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، در راستای رعایت حقوق شهروندان و در ادامه خط مشی و چشم انداز این سازمان ، همسو با تاکید بر ضرورت پاسخگوئی به مخاطبان ، روشهای سیستمی برای ثبت شکایات و پیشنهادهای بیمه شدگان و مراجعین به واحدها در سامانه ارتباط با ارباب رجوع سازمان تامین اجتماعی اعلام شد .
بر این اساس تمامی بیمه شدگان و مخاطبین و مراجعین به شعب تامین اجتماعی میتوانند در صورت نیاز به طرح شکایت و یا ارائه پیشنهاد برای بهبود امور از یکی از روشهای ذیل استفاده نمایند .
- تماس تلفنی با شماره ۱۴۲۰
- ارسال پیامک به سامانه ۱۰۰۰۱۴۲۰
- پورتال سامانه CRM به نشانی ۱۴۲۰.tamin.ir
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰